Some Things That I Hate

# another post from my facebook status update..

# feel like to share it here..

dua perkara paling aku tak puas hati dan sakit hati:

1. ada seorang insan berwajah indah bergurau tahap boleh sakit hati dengan seorang insan lagi ni. tapi, insan seorang lagi ni boleh tahan dengan gurauan insan yang berwajah indah itu. suatu hari secara tak sengaja saya pun bergarau tahap seperti insan berwajah indah tu tadi. tapi, insan seorang lagi ni marah2 pula caci maki saya. @#$%^&*. okey, fine. nasib baik tahap sabar aku lagi tinggi daripada tahap sabar kau.

2. ada seorang insan lain berwajah indah ni post status mengarut-ngarut di facebook-nya. tiba2, ada seorang insan lain ni komen status tersebut. komen punya komen, tengok2 dah berpuluh-puluh pula mereka berbalas komen. suatu hari, saya pun ter-post benda mengarut di status facebook saya sebab dalam mood yang baik hari tu. tak ada pun insan lain ni nak komen. okey, fine.

adakah kalian berkelakuan sedemikian kepada kawan2 anda? fikir2 dan renung2kan. ^_^v

Copyright © Ini Bukan Cerita Dongeng, 02:36 AM, 31/12/2011.

Leave a Reply

